Wij van Thuis Totaal Makelaars promoten het om optimaal gebruik te maken de juiste marketing en ondersteunen u hierbij. We maken een plan op maat om te kijken wat u wensen zijn en wat daarbij past.

Zo zijn er verschillende mogelijkheden.

1. Basis woningpresentatie

Elk object is uniek en moet op de juiste manier gepresenteerd worden.

Voor de basispresentatie, komt het volgende kijken:

In elk verkooptraject bieden we een uitmuntend presentatie. Hierbij komt kijken:

  • Vastgoedfotograaf:
  • Ons marketingteam geeft u stylingtips vooraf, om tijdens de fotoshoot de woning tot zijn recht te laten komen. Tijdens de fotoshoot zal de fotograaf ca. 25 foto’s maken.
  • Brochure: Geen papieren brochure, maar een digitale brochure (als PDF-bestand), makkelijk te downloaden voor gegadigden, om uit te printen en mee te nemen. Deze brochure omvat alles wat gegadigden moeten weten en ziet er overzichtelijk uit.
  • Plattegronden: Eerst wordt uw woning ingemeten conform NEN 2580 en wordt er aan de hand van het meetrapport een plattegrond gemaakt in 2D en 3D
  • Bord: U krijgt een sjiek en opvallend bord.
  • Social media: Uw woning wordt gepost op onze online pagina’s, wat u vervolgens kunt delen met familie, vrienden, kennissen en collega’s

2. Net dat extra beetje

Wij raden altijd aan om uw woning zo goed mogelijk in de spotlights te zetten. Hiervoor hebben wij een arsenaal aan middelen in huis. Hoewel aan deze middelen extra kosten zijn verbonden, brengen ze ook extra voordelen met zich mee. Eén belangrijk extra voordeel: een uitgebreid, in meerdere beeldvormen gepresenteerd object laat zich veel makkelijker vinden door online zoekmachines.

Ons marketingteam weet hier goed gebruik van te maken. De extra mogelijheden zijn:

  • Bouwkundige keuring: Een bouwkundige rapporteert de bouwkundige staat van uw woning. Dit bevordert het vertrouwen bij een potentiële koper. (zie blog: Zo krijg je de beste prijs voor jouw huis - Deel 2)
  • Adverteren: U kunt tegen een gewenst budget adverteren via social media om meer bereik te genereren. Verderop leest u over de mogelijkheden.
  • Artist impression: Wanneer het niet meevalt om voor te stellen wat er aan de de bestaande situatie verbeterd kan worden, kunnen wij door middel van digitale beelden laten zien hoe restyling van het interieur de ruimte en sfeer goed kunnen doen. Vooral bij woningen, ingericht naar een uitgesproken smaak, waarbij het wel eens lastig is om er doorheen te kijken.
  • 360 graden foto’s: In een ruimte virtueel rondkijken alsof u zelf fysiek in de woning staat.
  • Drone: Met een drone kunt u gemakkelijk de directe omgeving in beeld brengen. Er worden dan hoogtefoto’s en -videobeelden gemaakt, als alternatief op de ‘traditionele’ hoogtefotografie en -film.
  • Woningvideo: met een video is de woning beter te zien en is de sfeer beter over te brengen. U krijgt zo een beter beeld dan met  (360 graden) foto’s. Ook is het voordeel dat de video betere zoekresultaten oplevert.
  • Matterport: dit is een techniek die al langer bestaat, maar de laatste jaren in populariteit groeit. Hierbij kan een potentiële koper vanuit zijn luie stoel een woning bezichtigen alsof hij er daadwerkelijk rondloopt. Dit kan via een laptop, tablet of pc in combinatie met een VR-bril. Wel zo handig met een volle agenda, die fysieke bezichtigingen inplannen lastig maakt. Hier werd tot voor kort weinig gebruik van gemaakt en dit geeft u een streep voor op de concurrent.

3. Nieuwe Media

Als wij uw woning online aanbieden, doen wij dit standaard eerst op de social media Facebook, Instagram en YouTube. Dat doen wij zó, dat uw woning in de zoekresultaten van zoekmachines extra opvalt. Vervolgens zorgen wij ervoor dat de woning gedeeld wordt op Facebook. Op deze manier is het bereik enorm en trekken we de aandacht naar onze eigen website en Facebookpagina. Onze woningen worden vaak via social media verkocht. 

  • Open huis: Als tegenhanger op de traditionele Landelijke Nationale Open Huizendag (tweemaal jaarlijks) geven wij indien wenselijk meerdere malen per jaar open huis, bekend gemaakt via Facebook, meestal gepland op zaterdag.
  • Facebook:  Kiest u voor een basispresentatie, dan posten wij uw woning in een standaard tijdlijnbericht. Kiest u voor ’net dat extra beetje’, dan bieden wij uw woning gesponsord aan, wat meer respons oplevert. Vooral video’s vergroten bereik. Let op: wij bieden standaard uw woning aan op Facebook (zie blog: Zo krijg je de beste prijs voor jouw huis – Deel 1).

4. Traditionele media 

Naast die van de modernste promotiemiddelen, zijn wij ons ook nog altijd bewust van de kracht van traditionele promotiemiddelen, zoals Flyers. Uit onze ervaring blijkt dat zowel klanten als lezers van deze flyers verrast zijn over de effectiviteit ervan, ondanks het simpele principe. Vergelijk het met de folders van de supermarkt: u leest ze in uw luie stoel, maar uiteindelijk gaat u toch langs de winkel voor dat ene product.

5. Voor de markt uit

Wij doen ons uiterste best om zoveel mogelijk voor de markt uit matches te maken, waar wij meerdere middelen voor inzetten. Omdat wij een overzicht bijhouden van gegadigden die interesse hebben in uw woning, komt het voor dat wij op voorhand matches ontdekken. In dergelijk geval nodigen wij direct de gegadigden uit voor bezichtiging.